Piyada keçidi – şəhərlərdə yeni bir şeydir. Onlar hardasa 100 il qabaq şəhərlərdə peyda olublar. Onların yaranma səbəbi sadə idi – maşınlar daha sürətli getsin və bunun nəticəsində daha çox maşın satılsın. Hal-hazırda dünyanın bir çox ölkələrində artıq anlayıblarki insanları layihələndirilən yerdən keçməyə məcbur etmək imkansızdır çünki piyada ona sərf edən yerdən keçib, keçir və keçəcək. Gəlin şəhərlərdə piyada keçidləri necə olmalıdır araşdıraq.
ÜMUMİ SƏHVLƏR
Birinci səhv – zebraları normativlərə uyğun çəkmək. Şəhərimizdə çəkilən böyük əksəriyyət zebralar bu səhvi təkrarlayır.
Təcrübə göstərirki insanların bu keçidlər haqqında öz fikirləri var. Onlar ora bura qaçaraq layihələndirilmiş keçidi axtarmaq əvəzinə onlara rahat olan yerdən keçməyə davam edəcək. Heç dəmir hasarlarda bu istəyin qarşısını kəsə bilmir.
İkinci səhv – yeraltı və yerüstü keçidlər. Şəhərimizin “göz muncuqları”. Bir mənalı şəkildə OLMAZ! Kimisə yerə soxub və ya görə qaldırmaq istəyirsinizsə maşınları edin, insanları yox!
Üçüncu səhv – zebranı yeni il yolkasına çevirmək. Nişanların işıqlandırılması, fosforlu çərçivələr, siqnal işıqları – bunlar hamısı havaya sovrulmuş (və ya cibə) pullardır. Sürücülər piyadaları görməlidir! Axmaq nişanları yox!
BƏS NECƏ OLMALIDIR?
Küçələri rahat və təhlükəsiz etməyin bir neçə sadə üsulu var. Birinci qayda – zebralar ancaq 1 və ya 1+1 zolaqlı hərəkət hissəsi olan küçələrdə çəkmək lazımdır. Bu küçələrdə belə insanlar yolu onlara rahat olan hissədən keçəcəklər amma çalışmaq lazımdırki zebralar böyük insan axını olan hissələrdə çəkilsin. Həmçinin məktəblərin, bağçaların və s. əsas prioritetli obyektlərin qarşısını unutmaq olmaz.
|
London |
Bununla yanaşı piyadalar işıqlandırılmalıdır
|
Berlin |
|
Lvov |
İşığın mənbəyi yaxınlaşan maşın tərəfdən keçidə qədər qoyulmalıdır. Bu halda piyada qara fonda parlaq obyekt kimi sürücünün gözündən yayınmır.
|
Riqa |
Hərəkət hissəsində 2-dən çox zolaq var? Mütləq işıqfor qoyun çünki bu halda sürücü sağdakı maşının qabağından çıxan piyadanı görməyə bilər.
İstisnasız bu bütün küçələrə şamil olmalıdır. İnkişaf etmiş ölkələrdə işıqfora qənaət etmək üçün yaşayış zonalarında daima 1+1 zolaqlı yollar salınır.
|
İsrail |
Sizə bir sirr açım – əgər işıqfor varsa boş yerə zebra çəkmək üçün rəngə və müvafiq nişanlara pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur.
|
Berlin |
|
London |
|
Kiyev |
İkinci qayda – Təhlükəsizlik adacıqları və yolların sıxılması. İdealda təhlükəsizlik adacıqları və yolların sıxılması hər keçiddə olmalıdır. Bu düz yolları əyir, sürücələri sürət azaltmağa məcbur edir və piyadanı görməmək mümkün olmur.
|
Mosvka |
|
Sürix |
|
Rişon |
Həmçinin adalar piyada işıqforunun gözləmə fazalarını ayırır və yaşılı gözləmək üçün sərf olunan vaxtı azaldır.
|
Praqa |
Bunlar əsas qaydalar idi. Lakin ideal istəyiriksə o zaman keçidləri səki səviyyəsinə qaldırmaq lazımdır.
|
London |
|
Moskva |
Əlavə olaraq keçidə səkidəki kimi tamet düzmək olar.
|
Berlin |
Bitdi. Məhz bu yuxarıda sadaladığım qaydalara riayət olunarsa yollar təhlükəsiz və rahat olar. Velosiped icad etməyə gərək yoxdur. Sadəcə dünya praktikasından istifadə etməklə yollarımızdakı terroru xeyli azaltmaq olar. Bunda çətin bir şey yoxdur. Sadəcə başa düşmək lazımdır – insan robot deyil və ona göstərilən yerdən yox, rahat olan yerdən keçməsi üçün şərait yaratmaq lazımdır.
One Reply to “Piyada keçidləri necə olmalıdır”
Comments are closed.