Amerikalı şəhər salan, memar-urbanist Cef Spek, şəhəri piyadalar üçün etməyin bir neçə əsas meyarlarını sadalayıb. O, bildirir ki, piyada yönümlü şəhərlərdə iqtisadiyyat canlanır, insanlar həyatlarından daha razı olur və insan ömrü uzanır. Onun saydığı bu meyarları bu gün sizlərlə, öz sözlərimlə bölüşəcəm

Faydalılıq

İstənilən gəzintinin bir məqsədi və son nöqtəsi olmalıdır. İnsanların boş yerə, məqsədsiz gəzəcəklərinə ümid etmək axmaqlıqdır. Ona görədə “səhranın” ortasında səki düzəldib, ora dərhal piyadaların gələcəyini gözləmək ağılsızlıqdır. Digər tərəfdən isə insan cəlb olunacaq yerin piyada infrastrukturu mükəmməl olmalıdır. Çünki bu ərazi xeyli sayda insan gələcək. Məhz buna görə birinci mərtəbəsində biznes obyektlər yerləşən küçələr və ya ticarət mərkəzləri piyadalardan parking ilə ayrılmalı deyillər. Çünki bütün bunlar piyada üçün gəzməyə həvəsi öldürür və maşında gəzməyi daha cəlb edici edir.

Təhlükəsizlik

Əminəmki bu barədə heç kim mübahisə etməyəcək. Bu məsələ ilə hər kəs 20-30 fikir deyəcək. Mən daha əvvəl bu mövzüya toxunmuşam. Qısaca olaraq isə deyə bilərəmki, küçələrdə hərəkət sürəti mütləq 50 km/saata (hətta 20-30 km/saat deyərdim) endirilməlidir. küçələrdə piyadalar üçün təhlükəsi keçidlər olmamalıdır yəni 2-dən çox zolağı olan yola mütləq işıqfor qoyulmalıdır, keçidlər işıqlandırılmalıdır, təhlükəsizlik adacıqlarından istifadə olunmalıdır, yeraltı və yerüstü keçidlər ləğv olunmalıdır. Əlbətdəki səkilərdə maşınların saxlanılmasının qarşısı alınmalıdır. Bəli, düz başa düşdünüz. Piyadalar üçün əsass təhlükəsni sürücülər yaradır.

Rahatlıq

Bu artıq ümumidən detallara keçiddir. Səkilərdə nə olmalıdı? İstidən qoruyan ağaclar, dincəlmək üçün lazım olan skameykalar, düzgün kanalizasiya, naviqasiya, tamet daşlar və s. Əlbəttə küçənin yanında təhlükəli və süs-küylü şosse olacaqsa bu saydıqlarımı etmək mənasızdı.

Maraqlı olması


Düşünürəm ən maraqlı bənd budur. Bu haqda hamı, həmişə unudur. Açar məqamlar: ictimati, vitrinli birinci mərtəbə, şəhər dizaynı və memarlıqdır.
Küçə ilə sadəcə gəzmək darıxdırıcıdır. Buna görə biz daim ora-bura boylanırıq və maraqlı nələrsə axtarırıq. Məhz bu səbəbdən gözəl dizaynı ilə seçilən küçədə gəzmək insana ləzzət edir. Bu tip küçələrdə vaxt uçur və gəzintidən əla xatirələr yadda qalır.

Gəlin indi təsəvvür edək. Biz aşağıdakı küçə ilə yol getmək istəyirik. Siz ikinci dəfə yolunuzu bu tip küçədən salarsınızmı? Mən yox.

Hal-hazırda Bakımızda sırf piyadalar üçün nəzərdə tutulan çox az sayda küçə var. Düşünürəmki yaxın gələcəkdə qış parkının ətrafındakı bütün küçələri Nizami küçəsinə qədər piyadalara versələr, şəhər daha gözəlləşər. Bəs siz hansı küçələrin piyadalaşmasını istərdiniz?

Burada olarkən...

"İnsan yönümlü şəhərlər" bir neçə yeni maarifləndirici layihəyə start verməyə planlaşdırır. Bunun üçün maliyyə dəstəyinə ehtiyacımız var.

Bizimlə həmfikir olan və bizə dəstək göstərən hər kəs böyük kömək göstərmiş olur. Kampaniya haqqında daha ətraflı bu məqalədə.

İanə etmək bir neçə üsul ilə mümkündür:

  • · Express Bank kartına birbaşa card-to-card: 5492 3600 1438 6629 (və yaxud MilliÖn, ExpressPay və digər ödəniş terminallarda hesaba mədaxil etmək olar);
  • · Yandex.Money vasitəsilə onlayn (kart ilə ödəniş): https://yoomoney.ru/to/4100115538238565;
  • · WebMoney hesabına (WMZ): Z193215882504;
  • · Onlayn ödəniş etmək üçün aşağıdakı formadan da istifadə edə bilərsiniz:


Yığılmış məbləğ üzrə ümumi proqress:
56 AZN yığılıb

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:

One Reply to “Piyadanın əsas meyarları”

Comments are closed.