Şəhər küçələrini necə layihələdirməli

Əvvəlki yazılarda Bakı küçələrinin layihələdirməsində yol verilən səhvlərdən bəhs etdim.
Bu yaxınlarda ABŞ-nın NACTO (Şəhər Nəqliyyatı üzrə Rəhbər İşçilərinin  Milli Assosiasiyası) təşkilatı tərəfindən dərc edilmiş Dünya Şəhərlərində Küçə Layihələndirilməsi üzrə Təlimat Kitabçası (Global Street Design Guide ) adlı kitab işıq üzü gördü. Bu kitabı bu linkdən endirmək də olar
Təlimatın əsas məqsədi küçələrin çoxfunksiyalı ictimai məkan olduğunu və küçələrin layihələndirilməsi zamanı səhvlərə yol verməyərək şəhərin çoxşahəli inkişafını təmin etməkdir. Kitabda ideal küçə belə təsvir olunur.
Kitabda olan bir neçə infoqrafikləri bölüşmək istədim.
Dünyanın bir çox dövlətlərində, o cümlədən bizdə küçə layiləndirməsində təxminən belə yanaşma istifadə olunur.
Amma əslində prioritetlər belə olmalıdır
Məqsəd şəhər sahəsini maksimal dərəcədə səmərəli istifadə etməkdir. Bu səbəbdən əhalinin mobilliyi iqtisadi cəhətdən ən səmərəli yollarla təmin edilməlidir. Anlamaq lazımdır ki, həm piyada hərəkəti həm də velosiped nəqliyyat növləridirlər və bunları küçə layihələndirməsi zamanı ciddi şəkildə nəzərdən keçirmək lazımdır.
Küçə sahəsini hansı iştirakçılar daha səmərəli istifadə edir?
Üç metr enində olan bir zolaq nə qədər insan nəql edə bilər?
Bu baxımdan adı bir küçənin buraxılış qabiliyyətini aşağıdaki kimi hesablamaq olar
Amma eyni küçə müasir standartlara uyğun yenidənqurulsa onun buraxılış qabiliyyəti artmış olur. Təbii ki, küçədən keçən nəqliyyat vasitələrin sayı azalır, lakin nəql edilmiş insanların sayı artır.
Layiləndirmə zamanı bu prinsipləri əsas tutmaq lazımdır.

 

Dəyişiklik  necə baş verir?
Məsələn, nizamsız hərəkəti olan belə bir küçə. Əslində bizdə də belə küçələr çoxdur.

Yenidəngurma nəticəsində küçəni daha canlı edib,daha çox insanlara xidmət etdirmək olar.

Və ya belə bir geniş proskekti

Bu cür dəyişmək olar

Bir neçə digər misallar

 

Belə dəyişikliklər sadəcə nəzəriyyədə qalmır, bir neçə real nümunə gətirmək olar.  

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

2 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.