Bu ilin sonunda Bakı şəhərinin bir sıra küçələrində velosiped yolları sürətlə çəkilməyə başladı. Özü də, velosiped zolaqları məhz avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş hərəkət hissəsin hesabına təşkil olunur.
Bakı üçün bu bir ilkdir və haradasa urbanistik inqilabdır. Bəs bu cürətli qərarı kim verdi? Növbəti addımlar nədir? Bu zolaqlar ümumiyyətlə düz təşkil olunubmu? Bu suallara cavab tapmaq üçün AYNA-nın təmsilçisi Tərlan Səfərov və urbanist Arzu Süleymanovu çəkilişə dəvət etdim. İstiqlaliyyət küçəsi və Azərbaycan prospektində gəzişdik, yeni velozolaqları ətraflı təhlil etdik, sürücüləri və velosipedçiləri maraqlandıran məsələlərə toxunduq.
💡 Videonun daha geniş versiyası da hazırlanıb və eksklüziv olaraq Patronlarla paylaşılıb. Patreon-da layihənin sponsoru olub, siz də izləyə bilərsiniz: patreon.com/city4people
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.