Prinsip2: Ictimai Nəqliyyat yönümlü Şəhərsalma

7 il ago

Keçən yazıda Bakı şəhərinin əhali sıxlığı və onun şəhərsalma strukturundan danışdıq. Müəyyən olundu ki, Bakının mərkəzi hissələri kütləvi maşın istifadəsinə…

Городская Застройка и Транспорт. Высокая или низкая плотность застройки?

7 il ago

Давайте поговорим про тип застройки города и транспорте, ведь они очень связаны между собой.  Обратимся к первому принципу устойчивого развития…

Bakı şəhərində tıxacların səbəbi

7 il ago

Şəhərdə tıxaclar hansı səbəbdən yaranır? Tıxacların üç səbəbi var (ardıcıllıq önəmli deyil): 1.Hərəkət təşkilinin səhv olması 2.Qayda pozuntuları 3.Avtomobil sayının…

Prinsip 1: Sıx və insan miqyasına uyğun şəhərsalma

7 il ago

Gəlin şəhərsalmanın və nəqliyyatın əlaqəsinə nəzər yetirək. Bu iki amil bir birindən çox asılıdır.  Dayanıqlı Şəhər nəqliyyatının birinci prinsipinə baxaq.…

Почему в Баку невозможна массовая автомобильная мобильность

7 il ago

Каким бывает город, приспособленный для автомобилей? Такие города мы можем видеть в США. В типичных американских городах улично-дорожная сеть составляет…

Bakıda kütləvi avtomobil istifadəsi niyə mümkün deyil?

7 il ago

Avtomobil yönümlü şəhər necə olur? Biz belə şəhərləri ABŞ-da görə bilərik. Belə şəhərlərin yol və küçə sahəsi şəhərin ümumi sahəsindən…

This website uses cookies.