Bakıda kütləvi avtomobil istifadəsi niyə mümkün deyil?



Avtomobil yönümlü şəhər necə olur? Biz belə şəhərləri ABŞ-da görə bilərik. Belə şəhərlərin yol və küçə sahəsi şəhərin ümumi sahəsindən 30%-dən çoxunu təşkil edir. Belə şəhərlərə avtomobil sahibliyi hər min nəfərə 700-800 avtomobil təşkil edir.  

Avtomobil yönümlü şəhərin yol infrastrukturu

 

 

Los Anceles şəhəri

Avtomobil yönümlü şəhər quruluşu şəhərlərin ifrat böyüməsinə və az sıxlıqlı şəhərsalma paradiqmasına gətirib çıxarır.  Məhz bu spesifikaya görə belə şəhərlərdə keyfiyyətli ictimai nəqliyyatı qurmaq mümkün deyil. Maşını olmayan  və ya sürməyi bacarmayan adam üçün yaşayış çox çətin olur.

Aşağı sıxlıqlı şəhərsalma

Məsələn tipik amerikan şəhərsalma nümunəsi olan Atlanta şəhərinin sahəsi, eyni əhalisi olan Barselona şəhərindən 10 dəfə böyükdür.  

Atlanta və Barselona şəhərləri

İfrat avtomobil istifadəsinin nəticəsində isə şəhərin parkinqlərə çox ehtiyacı olur. Şəhərlərin mərkəzləri böyük ölçüdə ofis binalarından  və parkinqlərdən ibarət olan və yaşayışı olmayan sahəyə çevrilir.

Las Veqasın mərkəzindı parkinq
San Dieqoda ofis mərkəzı
Bundan əlavə şəxsi avtomobilə arxalanan mobillik paradiqması iqtisadi baxımdan ən daha başa gələn və ən səmərəsiz metoddur. Bütün cəhdlərə baxmayaraq  avtomobil yönümlü şəhərlər tıxaclardan qurtula bilmirlər və gündəlik gediş gəlişə sərf edilən vaxt kifayət qədər böyük olur.
Bakı şəhərini kütləvi avtomobil istifadəsinə uyğun etmək olaramı?
Hal hazırda Bakı şəhərində min nəfərə təxminən 300 avtomobil mövcuddur. Bakının küçə və yol sahəsi isə belə avtomobilləşmə səviyyəsinə isə uyğun deyil. Kütləvi avtomobil istifadəsinə uyğun yol və parkinq infrastrukturunu Bakı şəhərində tikmək üçün sadəcə olaraq yer yoxdur, bunu etmək üçün Bakı şəhərinin mərkəzinin əhəmiyyətli hissəsini sökmək lazım olardı.

 

Hal-hazırda tıxaclardan əziyyət çəkən şəhərdə avtomobil sahibliyi bir daha da artsa bizi nəqliyyat kollapsı gözləyir. Məhz buna görə yeganə seçim ictimai nəqliyyatın keyfiyyətli inkişaf etdirmək və avtomobil istifadəsini tənzimləmək və əngəlləmək lazımdır. Bunlar haqqında daha geniş yazılar olacaq.

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

2 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

1 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.