Amerikalı şəhər salan, memar-urbanist Cef Spek, şəhəri piyadalar üçün etməyin bir neçə əsas meyarlarını sadalayıb. O, bildirir ki, piyada yönümlü şəhərlərdə iqtisadiyyat canlanır, insanlar həyatlarından daha razı olur və insan ömrü uzanır. Onun saydığı bu meyarları bu gün sizlərlə, öz sözlərimlə bölüşəcəm

Faydalılıq

İstənilən gəzintinin bir məqsədi və son nöqtəsi olmalıdır. İnsanların boş yerə, məqsədsiz gəzəcəklərinə ümid etmək axmaqlıqdır. Ona görədə “səhranın” ortasında səki düzəldib, ora dərhal piyadaların gələcəyini gözləmək ağılsızlıqdır. Digər tərəfdən isə insan cəlb olunacaq yerin piyada infrastrukturu mükəmməl olmalıdır. Çünki bu ərazi xeyli sayda insan gələcək. Məhz buna görə birinci mərtəbəsində biznes obyektlər yerləşən küçələr və ya ticarət mərkəzləri piyadalardan parking ilə ayrılmalı deyillər. Çünki bütün bunlar piyada üçün gəzməyə həvəsi öldürür və maşında gəzməyi daha cəlb edici edir.

Təhlükəsizlik

Əminəmki bu barədə heç kim mübahisə etməyəcək. Bu məsələ ilə hər kəs 20-30 fikir deyəcək. Mən daha əvvəl bu mövzüya toxunmuşam. Qısaca olaraq isə deyə bilərəmki, küçələrdə hərəkət sürəti mütləq 50 km/saata (hətta 20-30 km/saat deyərdim) endirilməlidir. küçələrdə piyadalar üçün təhlükəsi keçidlər olmamalıdır yəni 2-dən çox zolağı olan yola mütləq işıqfor qoyulmalıdır, keçidlər işıqlandırılmalıdır, təhlükəsizlik adacıqlarından istifadə olunmalıdır, yeraltı və yerüstü keçidlər ləğv olunmalıdır. Əlbətdəki səkilərdə maşınların saxlanılmasının qarşısı alınmalıdır. Bəli, düz başa düşdünüz. Piyadalar üçün əsass təhlükəsni sürücülər yaradır.

Rahatlıq

Bu artıq ümumidən detallara keçiddir. Səkilərdə nə olmalıdı? İstidən qoruyan ağaclar, dincəlmək üçün lazım olan skameykalar, düzgün kanalizasiya, naviqasiya, tamet daşlar və s. Əlbəttə küçənin yanında təhlükəli və süs-küylü şosse olacaqsa bu saydıqlarımı etmək mənasızdı.

Maraqlı olması


Düşünürəm ən maraqlı bənd budur. Bu haqda hamı, həmişə unudur. Açar məqamlar: ictimati, vitrinli birinci mərtəbə, şəhər dizaynı və memarlıqdır.
Küçə ilə sadəcə gəzmək darıxdırıcıdır. Buna görə biz daim ora-bura boylanırıq və maraqlı nələrsə axtarırıq. Məhz bu səbəbdən gözəl dizaynı ilə seçilən küçədə gəzmək insana ləzzət edir. Bu tip küçələrdə vaxt uçur və gəzintidən əla xatirələr yadda qalır.

Gəlin indi təsəvvür edək. Biz aşağıdakı küçə ilə yol getmək istəyirik. Siz ikinci dəfə yolunuzu bu tip küçədən salarsınızmı? Mən yox.

Hal-hazırda Bakımızda sırf piyadalar üçün nəzərdə tutulan çox az sayda küçə var. Düşünürəmki yaxın gələcəkdə qış parkının ətrafındakı bütün küçələri Nizami küçəsinə qədər piyadalara versələr, şəhər daha gözəlləşər. Bəs siz hansı küçələrin piyadalaşmasını istərdiniz?

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
İlkin Babayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

4 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

1 ay ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

2 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

2 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.