İşıqfor – milyonlarla həyatı və şəhərləri xaosdan xilas edən unikal qurğudur. Amma həyatda ideal heçnə olmadığı kimi işıqforlar da ideal deyil və bəzən ağır qəzalara səbəb ola bilər
Hər şey insan psixologiyasından qaynaqlanır – yaşıl işığın yanıb-söndüyünü görən sürücü “bəlkə çataram” düşüncəsi ilə sürəti artırır. Youtube-da bu düşüncə ilə keçmək istəyənlərin sonunun necə olduğuna dair minlərlə video var. 95% hallarda qəza ilə sonlanır.
Məhz bu səbəbdən kiçik kəsişmələrdə işıqfor yerinə, dairəvi hərəkət, qaldırılmış piyada keçidləri və üstünlüksüz keçidlər təşkil olunmalıdır. Sürətin fiziki məhdudlaşdırılması bütün hallarda işləyir və işıqfirdan ucuz başa gəlir. Hollandiyanın bəzi şəhərlərində isə işıqforları tamamilə söndürüblər və qəzalar təbii olaraq azalıb
İşıqforlardakı taymerin müsbətdən çox mənfi cəhətləri var. Bir çox ölkələrin qanunvericiliklərində onlardan istifadəni qadağan edən qanunlar var. İşıqforlar böyük kəsişmələrdə əvəz olunamz qurğudur. Digər bütün hallarda yol hərəkətini idarə etmək üçün digər üsullardan istifadə etmək lazımdır.
Düzgün təşkil olunan kiçik kəsişmələrin nümunələri:
Təbiiki Bakıda bu tip kəsişmələri görmək xəyala bənzər bir şeydir. Lakin ümid edəkki yaxın gələcəkdə biz inkişaf etmiş dövlətlərin praktikalarından istifadə etməyə başlayacıq.
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.