Bu gözəl oğlanın adı Qrahamdır, təbii ki o uydurma personajdır.
50 km/s-dan yuxarı sürətlə gedən avtomobillə toqquşmadan sonra böyük ehtimalla sağ qalmaq üçün insanın bədəni təxminən belə olmalıdır.  Nəzərə alsaq ki, insanların bədəni Graham kimi deyil, şəhərlərdə yol hərəkəti sahəsində sürət məhdudiyyəti məsələsi xüsusi diqqət tələb edir.
60 km/s sürətlə hərəkət edən avtomobil piyadanı vurarsa onun ölüm riski 80% çoxdur. Sürət 50 km/s olarsa tələfat riski 60% düşür, 40 km/s-da isə bu risk 25%-ə düşür.

 

Bunun səbəbi avtomobilin əyləc yoludur 50 km/s əyləc yolu 25 metr təşkil edir.

 

Məhz bu səbəbdən əksər inkişaf etmiş və yol hərəkətinin təhlükəsizliyi ilə fərqlənən dövlətlərin şəhərlərində əsas küçələrdə sürət məhdudiyyəti 50 km/s təşkil edir.

Sinqapur şəhərində sürət məhdudiyyəti 50 km/s təşkil edir

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.