və ya yol estakadaların üzərindən keçir. Bu zaman piyada keçidləri estakadaların altında təşkil etmək mümkündür.
Yaponiyada diaqonal keçidlər
London şəhərində diaqonal keçid
Əgər keçid yol ayırıcında deyil, küçənin ortasında lazımdırsa bir çox halda belə keçidlər yenə də svetoforla nizamlanmalıdır. Qərbi Avropa ölkələrində ümumi qayda olaraq əgər hərəkət zolaqlarının sayı bir tərəfə ikidən çoxdursa keçid svetoforla nizamlanır. Əks halda sürəti sakitləşdirən alətlər lazımdır.
Əgər piyada hərəkətinin intensivliyi aşağıdırsa svetofor xüsusi düymə ilə işə düşür.
Əgər küçədə nəqliyyat vasitələrin intensivliyi yüksək deyilsə və ya küçə özü sakit və dardırsa orada nizamlanmayan piyada zolaqları (zebra keçidləri) təşkil edilə bilər, lakin bunu etmək üçün xüsusi təhlükəsizlik alətləri olmalıdır.
Nəqliyyat vasitələrini sürəti azaltmağı məcbur etmək üçün keçid səki səviyyəsinə qaldırıla bilər:
Bundan əlavə fərqli örtük də sürücüləri sürəti azaltmağa vadar edir:
Bəzi hallarda bütün yol ayrıcı səki səviyyəsinə qaldırılır. Məsələn belə:
Və ya belə:
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.