Bakının bəzi küçələrini insanlara qaytaraq

 

Hazırda Bakı şəhərinin mərkəzində bir neçə piyada küçələri var, onları hər kəs tanıyır: Nizami küçəsinin bir hissəsi (Torqovaya), Nigar Rəfibəyli və Rəsul Rza  küçələrinin bir hissəsi, Fəvvarələr meydanı və Məmmədəmin Rəsulzadə küçəsi. Bu piyada zonası şəhərin ən canlı yeridir, bu məkan sakinləri və turistləri çox cəlb edir, çünki orada insan özü üçün müxtəlif məşğuliyyət tapa bilir. Dünyanın bütün şəhərlərində piyada zonaları ən fəal yerlərə çevrilir.

 

Lakin bu piyada zonası ilə kəsişən küçələrdə vəziyyət o qədər də ürək açan deyil. Bu küçələr hal-hazırda xaotik parkinqlərə çevrilib və insanları o qədər də cəlb edə bilmir, halbuki buranın böyük potensialı var.


Gəlin sözü gedən zonaya daha yaxında baxaq. Burada olan küçələrin çox böyük iqtisadi potensiyalı var, bura Torqovaya kimi insanlarla və müxtəlif fəaliyyətlərlə dolu ola bilərdi.

 

Bu küçələr aşağıdakilardır:
  • Yusif Məmmədəliyev küçəsi
  • Zeynalabdın Tağıyev küçəsi
  • Akademik Əbdülkərim Əlizadə küçəsi
  • Tərlan Əliyarbəyov küçəsi
  • Natavan döngəsi
  • Zərifə Əliyeva küçəsinin bir hissəsi
  • Xəqani küçəsinin kiçik bir hissəsi
  • Rəsul Rza küçəsinin kiçik bir hissəsi
Küçələrin indiki vəziyyəti
Hazırda bu küçələr əsl mənada səmərəsiz istifadə edilir, burada hər gün parkinq xaosunu müşahidə etmək mümkündür, çoxsaylı piyadalar maşınların araları ilə hərəkət etməli olurlar. Bir neçə şəkillərə baxaq:

Ak. Əlizadə küçəsi:


Əliyarbəyov küçəsi. Burada həmdə tarixi bina sökülüb, yerində heç nə tikilməyib, əzrazi isə parkinq kimi istifadə edilir.


Z. Tağıyev küçəsi:


Natavan döngəsi:     


Y. Məmmədəliyev küçəsi. Burada da sökülmüş və parkinqə çevrilmiş bina var.


Xəqani(Molokan) bağının yanında gündə baş verən xaos

 

Bu küçələr çox daha səmərəli istifadə edilə bilərdi və burada işləyən bizneslər çiçəklənə bilərdi.  Bunun üçün bu küçələri tam və ya qismən piyada küçələrinə çevirmək lazımdır. Məsələn belə.

 

Və ya ancaq bir maşının keçməsi üçün şərait yaratmaq. 


Hər bir halda bu ərazidə parkinq yerlərini məhdudlaşdırmaq və prioriteti yalnız bu ərazidə yaşayan sakinlərə vermək lazımdır. 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.