Avtobus dayanacaqları üçün ciblər

Bakı şəhərində avtobus dayanacaqları üçün inşa edilən cibli hissələr günü gündən artır, və bunların tikintisi birmənalı olaraq müsbət bir şey kimi qələmə verilir. Lakin avtobus ciblər həqiqətən lazımdırmı, onların verdiyi fayda varmı?
Bu dəfə mən iddia edəcəyəm ki, avtobus cibləri şəhər küçələri şəraitində əksər hallarda lazımsız infrastruktur növüdür. Bunu bir neçə səbəblərlə əsaslandıracam.
Səbəb 1
Güman edirəm ki, belə mənzərələr hər bir Bakı sakininə tanışdır:
Bakı şəhərində parklanma siyasətinin və ona effektiv nəzarətin olmaması şəhərdə olduqca böyük problemlər yaradır. Bu mənzərələr xüsusən avtobus dayanacaqlarında və metro stansiyalarının yanında özünü büruzə verir. Avtobus cibləri isə intizamsız sürücüləri sankı parklanmağa dəvət edir, və nəticədə demək olar ki, bütün cibli hissələr taksilər və digər avtomobillər tərəfindən zəbt olunur. Öz növbəsində, qeyri-effektiv nəzarət mexanizmləri bu sürücülər məsuliyyətdən bir növ azad edir. Bu vəziyyət avtobus gözləyən sərnişinlər üçün əlavə narahatlıq və təhlükəli mühitə gətirib çıxarır. Avtobus sürücüləri isə məcburiyyətdən avtobusları dayanacaqdan bir qədər aralı saxlayırlar.
Səbəb 2
Avtobus cibi hətta tam boş olsa da avtobus sürücüləri oraya daxil olmaq istəmirlər. Deyəcəksiniz ki, bunun səbəbi avtobus sürücüləri mədəniyyətsizliyi və qanunları saymamasıdır. Bəli, qismən bu belədir, lakin bu davranışın obyektiv səbəbi var: hər bir avtobus sərnişindaşımasının əsas səmərəlik hədəfi yubanma vaxtının azaldılmasıdır. Təsəvvür edin ki, bu ciblərə daxil olmaq və çıxmaq ümumiyyətlə ictimai nəqliyyatı nə qədər yubada bilər. Bir çox hallarda isə bu cibə ancaq bir avtobus yerləşir və ikincisi qələndə , o yenə də küçənin hərəkət hissəsində saxlamalı olur.
Səbəb 3
Bir çox küçələrimizdə parklanmaya icazə verilir və belə küçələrdə olan dayanacaqlar cibli olmasalar və avtomobillər tərəfindən zəbt edilmələsər belə, dayanacaqlar faktiki olaraq cib təşkil edirlər. Təbii ki, avtobuslar yenə də dayanacağa düzgün şəkildə yanaşmırlar.

 

Səbəb 4
Bir çox halda şəhərimizdə olan səkilər onsuz da dar olurlar və cib təşkil edilən halda səki daha da daralır və nəticədə sərnişinlər avtobusu elə cibin içində gözləməli olurlar.
Bəs necə etməli?
Bir çox halda və xüsusən küçələrdə parklanmaya icazə verilən halda avtobusa dayanacaqlarını cib şəklində deyil, əksinə çıxıntı şəklində təşkil etmək lazımdır.
Məsələn belə:

və ya belə

Bu isə real şəkildir.

Cibləri parklanma yerləri üçün təşkil etmək lazımdır, avtobuslar üçün deyil.

Avtobus cibləri hansı halda faydalı olurlar?
Bu tip infrastruktur ancaq son zərurət olduğu halda təşkil edilə bilər, məsələn hər tərəfə ancaq bir zolaq olduğu halda. Eyni zamanda şəhərdənkənar yollarda avtobus cibləri daha məqsədəuyğundurlar


 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

1 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

1 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.