Təhlükəsizlik

30 km/saat – Artıq Bakıda da olmalıdır

Maşın özü özlüyündə təhlükəli deyil – əgər park olunubsa onunla hətta oynamaq və ya sığallamaq da olar 🙂 Amma hərəkət zamanı hər şey dəyişir çünki ən böyük təhlükə sürətdir. Şəhərdəki hətta ölkədəki bütün yolları yüksək sürətə uyğun planlaşdırmaq olar. Amma bu heçdə yaxşı nəticə verməyəcək. Bunu bütün dünya təcrübəsi deyir. Şəhərləri təhlükəsiz etmək üçün dünyanın bir çox şəhərləri sürət həddini 50 km/saata endirdi. Hal-hazırda isə maksimal sürət bəzi şəhərlərdə hətta 20-30 km/saatdır.

Şəhərlərdə təhlükəsizliyi artırmaq üçün sürət həddini azaltmaq yeni bir şey deyil. Hələ keçən əsrin əvvəllərində bir çox ölkələrdə bu tip məhdudiyyətlər var idi. Amma dünya ölkələri kütləvi şəkildə bu məhdudiyyəti İsveç və Hollandiyanın uğurlu təcrübəsindən sonra tətbiq etməyə başladı.

Məsəlçün 2002-ci ildə Britaniyanın Kingston upon Hull-unda ümumilikdə 190 km uzunluğundakı küçələrdə sürət həddi 20 mil/saat (32 km/saat) təyin edildi. Bunun nəticəsində yol qəza hadisələrində ölənlərin sayı 90% azaldı. Onlar yol qıraqlarını hasarlamadan buna necə nail oldular?

Bu möcüzə filan deyil – hər şey düşündüyümüzdən çox sadədir. Adi fizika və insan fiziologiyası. Sürət nə qədər yüksəkdirsə tormoz yolu o qədər uzundur, reaksiyaya vaxt və görmə tuneli azdır. 

Londonda sürət həddinin 20 mil/saata qədər endirilməsi keçən əsrin sonlarından başlayıb. Əvvəlcə insanlar buna qarşı çıxmağa başladı. Onların fikrinci bu tıxacları artıracaq, yolda keçiriləcək vaxtı artıracaq və ekologiyaya daha çox ziyan vuracaqdı.

Analoji zonalar demək olar bütün böyük şəhərlərdə var

Çox istərdikki Bakıda da maksimum icazə verilən sürət heç olmasa 50 idealda isə 40 km/saata endirilsin. O zaman küçələrimizdəki qan gölü bəlkə azaldı


Yazıda gre4ark.livejournal.com saytının materiallarından istifadə olunub.

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
İlkin Babayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.