Bu vəziyyətdən çıxış yolu iki çıxış yolu var və eyni zamanda icra olunmalıdır:
(1) şəhərdə infrastruktur elə qurulmalıdır ki, qayda pozmaq fiziki olaraq çətin olsun. Məsələn, əgər küçədə 60 km/s sürət məhdudiyyəti varsa belə küçə enli və ox kimi düz olmamalıdır. Belə yerlərdə nəqliyyat axınının sakitləşdirməsi alətləri olmalıdır (svetofor, süni daralmalar, səki səviyyəsinə qardırılmış keçidlər və sair)
(2) Qayda pozuntularına nəzarət elə olmalıdır ki, heç bir qayda pozmuş insan cəriməsiz qalmasın. Hal hazırda Polis tərəfindən qayda pozuntularının qarşısın alınması və onların tənbeh edilməsi effektiv təşkil edilməyib. DYP patrulları bəzən yüksək cərimələri olan qayda pozuntularına cərimə yazmağa üstünlük verirlər. Kütləvi xarakter almış dayanma durma qaydalarına qarşı tədbirlər isə olduqca qeyri səmərəli təşkil edilib.
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.