Yerüstü və yeraltı keçidlər şəhərlərə problemlərdən başqa heçnə gətirmir.
Bu məsələni saytda dəfələrlə qabartmışıq. Nəqliyyat araşdırmaları, xarici təcrübə və müasir urbanistik yanaşma küçədənkənar keçidlərin şəhər daxilində uyğun olmayan infrastruktur hesab edir. Bu cür keçidlər yalnız maqistral yollarında olmalıdır.
Bu keçidlərin alternativi isə nədir? Urbanist İlkin Babayevlə Ukrayna dairəsindəki məşhur keçidə və ətrafına baxdıq, mövcud vəziyyətdən və çıxış yollarından danışdıq. Və bir daha əmin olduq ki, bu keçidə xərclənən maliyyəni daha effektiv istifadə etmək olardı.
Qeyd: videonun 14.05 dəqiqəsində “ziyalı” termini səhv salınıb, bu azmobilli kateqoriyası ilə əlaqəsi yoxdur, təbii ki. 🙂
💡 Videonun daha geniş versiyası da hazırlanıb və eksklüziv olaraq Patronlarla paylaşılıb. Patreon-da layihənin sponsoru olub, siz də izləyə bilərsiniz: patreon.com/city4people
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.