Xarici təcrübə

Stokholm: Tıxacsız və qəzasız şəhər mümkün imiş

İsveçin paytaxtını yol təhlükəsizliyinin paytaxtı adlandırırlar. Yol qurbanlarına son qoymaq hədəfini qoyan “Vision Zero” proqramını məhs burada icad ediblər.

Əhalisi Azərbaycan qədər olan İsveçin yollarında bizdən 4-5 dəfə daha az insan həyatını itirir. Bunun əsas sirri – küçələrin layihələndirilməsinə olan yanaşma. Bu videoda həmin küçələri gəzirik və əmin oluruq ki, Bakıda bu günə qədər tətbiq edilən yanaşma kökündən səhv imiş.

Məhs İsveçin müasir təcrübəsini tətbiq etməklə biz də yol qurbanarın sayını azalda bilərik.

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Anar Aliyev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.