Son on ildə London şəhəri yol-nəqliyyat hadisələrin qurbanlarının 50% azalmasına nail olmuşdu, lakin şəhərin meri Sadiq Khan bununla qane olmaq istəmir. Khan bu yaxınlarda 2030-cu ilə qədər ölümlərin və ağır xəsarətlərin 70% azalacağını və 2041 ilə qədər sıfıra enəcəyini hədəflədi.
Uzun illərdi şəhər qəsdən şəxsi avtomobil axınını azaldır, piyada zonalarını genişlədir və küçə sahələrini daha çox avtobus və velosipedlər üçün ayırır. Bunun nəticəsində şəhər 2000-ci ildən bəri yol nəqliyyat ölümlərin və ağır xəsarətlərinin 59% azalmasına nail olmuşdur.
London ardıcıl olaraq yol-nəqliyyat təlafarlarını və ağır xəsarətləri azaldır. Mənbə: Transport for London
Sadiq Khanın təşəbbüsləri çox təəssüratdlı və diqqət çəkəndir, bu istiqamətdə görülən işlərin çoxsu isə uzun müddətdir ki, həyata keçirilir. Gəlin əsas təşəbbüslərə nəzər yetirək.
1. Saatda 20 mil (32 km/s) zonaları
London bütün sahəsi 8 km2olan məzkəzi zonada (giriş haqqı tələb edilən zonada) sürət məhdudiyyətini 32 km/s qədər azaldacaq. Şəhərin digər tərəflərində isə bu məhdudiyyat 37 yuxarı riskli zonlararda və mərkəzlərdə tədbiq ediləcək.
2. Təhlükəsiz yol ayrıcları
Londonun nəqliyyat agetliyi (Transport for London) şəhərdə 73 təhlükəli yol ayrıclarını müəyyən etmiş və onlardan artıq 21 yenidən layihələndirmişdir. Khan ən çox problem yaradan yol ayrıcları üçün 54 milyon funt sterlinq xərcləməyə planlaşdırır və nəticədə daha 33 yol ayrıclarında işlər 2023-ci ilə qədər yekunlaşacaq.
3. “Sağlam küçələr”
Hazırda London küçələrin piyadalar, velosipedçilər və ictimai nəqliyyat üçün daha əlverişli və cəlbedici etmək üçün əhəmiyyətli resurlar ayırır. Məqsəd şəhər küçələrində mexaniki nəqliyyat vasitərinin dominatlığını azaltmaqdır. Avtobus və velosiped yollarına və zolaqlarına əlavə olaraq tədbirlər planı küçələrdə skamyaların, ağacların və ictimai incəsənətin yerləşdirilməsini nəzərdə tutur. 2041-ci ilə qədər məqsəd gündə 3 milyon və ya 10-15% avtomobil səfərlərini azaltmaqdır
4. Təhlükəsiz nəqliyyat vasitələri
Yol-nəqliyyat ölümlərinə, xüsusi ilə piyada və velosipedçilərin xəsarətlərinə və tələfatlarına təsir göstərən amil iri nəqliyyat vasitələridir. London şəhərində ümumi nəqliyyat yürüşünün 5% iri maşınlara aid olmasına baxmayaraq, velosipedçilərin iştiraki ilə baş verən ölüm hadısələrin 50% iri nəqliyyat vasitələrinin payına düşür.
London iri avtomaşınlarının daha təhlükəsiz dizaynına yönəlmiş standartların qəbul edilməsi üçün çox böyük səy göstərir. Şəhər bu mövzuda avtobus və yük maşınlarının istehsalçıları ilə işləyir və sürəti məhdudlaşdıran texnologiyaların və təhlükəsiz ön hissələrin tədbiqi üçün çalışır. Nəticədə avtobusların törətditi ölünlə nəticələnən qəzalara 2030-cu ilə kimi son qoyulmalıdır.
Digər problem isə yük maşınlarının kor zonaları və digər təhlükəli olan amilləri nəzərdən keçirilir. Şəhər yük maşınları üçün 5 ulduzlu reytinq işləyib yaratmışdır. 2019-ci ildən etibarən aşağı reytinqli yük maşınları şəhərin küçələrinə buraxılmayacaq.
5. Məsuliyyətli polis
London hüquq pozuntuları ilə mübarizədə təmami ilə yeni yanaşma tədbiq edəcək. Şəhərin strateji məqsədləri daha çox zərər gətirən sürücüləri hədəfləyir. Məsələn, təkrarən sərxoş halda maşın idarə edən və ya telefonla ismarıc yazan sürücülərə qarşı ciddi tədbirlər görüləcək.
Londonun polis departamenti daxində “Ağır Qəzaların Araşdırması Bölümü” adlı struktur vahidi yaradıb. Bun struktur vahidinin işo ancaq ciddi qayda pozuntuları nəticəsində baş vermiş hadisələri araşdırmaqla məhdudlaşmır, eyni zamanda onun işi belə hadisələrənin səbələrini öyrənir və şəhərə bu kimi hadisələrin baş verməməsi üçün kömək edir.