Yerüstü və yeraltı keçidlər şəhərlərə problemlərdən başqa heçnə gətirmir.
Bu məsələni saytda dəfələrlə qabartmışıq. Nəqliyyat araşdırmaları, xarici təcrübə və müasir urbanistik yanaşma küçədənkənar keçidlərin şəhər daxilində uyğun olmayan infrastruktur hesab edir. Bu cür keçidlər yalnız maqistral yollarında olmalıdır.
Bu keçidlərin alternativi isə nədir? Urbanist İlkin Babayevlə Ukrayna dairəsindəki məşhur keçidə və ətrafına baxdıq, mövcud vəziyyətdən və çıxış yollarından danışdıq. Və bir daha əmin olduq ki, bu keçidə xərclənən maliyyəni daha effektiv istifadə etmək olardı.
Qeyd: videonun 14.05 dəqiqəsində “ziyalı” termini səhv salınıb, bu azmobilli kateqoriyası ilə əlaqəsi yoxdur, təbii ki. 🙂
💡 Videonun daha geniş versiyası da hazırlanıb və eksklüziv olaraq Patronlarla paylaşılıb. Patreon-da layihənin sponsoru olub, siz də izləyə bilərsiniz: patreon.com/city4people
Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…
Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…
Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…
Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…
Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…
8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…
This website uses cookies.