Bu ilin sonunda Bakı şəhərinin bir sıra küçələrində velosiped yolları sürətlə çəkilməyə başladı. Özü də, velosiped zolaqları məhz avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş hərəkət hissəsin hesabına təşkil olunur.
Bakı üçün bu bir ilkdir və haradasa urbanistik inqilabdır. Bəs bu cürətli qərarı kim verdi? Növbəti addımlar nədir? Bu zolaqlar ümumiyyətlə düz təşkil olunubmu? Bu suallara cavab tapmaq üçün AYNA-nın təmsilçisi Tərlan Səfərov və urbanist Arzu Süleymanovu çəkilişə dəvət etdim. İstiqlaliyyət küçəsi və Azərbaycan prospektində gəzişdik, yeni velozolaqları ətraflı təhlil etdik, sürücüləri və velosipedçiləri maraqlandıran məsələlərə toxunduq.
💡 Videonun daha geniş versiyası da hazırlanıb və eksklüziv olaraq Patronlarla paylaşılıb. Patreon-da layihənin sponsoru olub, siz də izləyə bilərsiniz: patreon.com/city4people
Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…
Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…
Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…
Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…
Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…
8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…
This website uses cookies.