“İctimai nəqliyyat nəyə lazımdır?” – Hamı insanları daşımaq üçün cavab verəcək və bu çox doğru cavabdır. Amma 100 adamdan yalnız 1-i deyərki bu həmçinin gələcəyə investisiyadır. Məsələ burasındadırki küçələrdə ictimai nəqliyyatın olması əhali üçün hərəkət sərbəstliyinin zəmanətidir. Küçərələrdə hərəkət varsa biznes üçündə ideal şərait vardır demək. Başqa sözlə desək ictimai nəqliyyat şəhər küçələrində potensial alıcıların sayını artırır. Amma bütün nəqliyyat vasitələri investisiya cəhətdən eyni deyildir.
Avtobus
İnvestisiya üçün ən uyğunsuz nəqliyyat vasitəsidir. Niyə? Çünki stabil deyil. Bu gün avtobus müvafiq küçə ilə gedir, sabah xətt dəyişdi və bitdi. Artıq həmin küçədən avtobus keçmir. Elektro avtobuslar üçündə bu prinsip keçərlidir.
Trolleybus
Bu daha yaxşıdır. Kontakt naqilləri asılıb. Xəttin dəyişilməsi daha çətindir. Avtobus deyilki, bu gün bir xətt çəkəsən sabah başqa
Tramvay
Ən ideal variantdır. Əgər küçəyə rels çəkirlərsə bu relslərin ömrü çox uzun olur. Məhz bu səbəbdən tramvay xətlərinin çəkilməsində özəl biznesmenlər maraqlı olur. Niyə? Məsələn Sietlda tramvay xətlərinin çəkilməsinin 50%-ı özəl şirkət qarşılayıb (26 milyon dollar). Bu xətt layihələndirilib tikilənə qədər isə, xətlərin keçdiyi torpaq 2 dəfə dəyər qazanıb və xərcləri artıqlaması ilə qarşılayıb.
Tramvaydan əsasən şəhərin “ölü zonalarını” “diriltmək” üçün istifadə edirlər – tikinti xərci, yeni ticarət obyektləri və başqa layihələrdən gələn gəlirlə qarşılanır. Bu üsuldan bir çox şəhərlər istifadə edib: Memfis, Tampa, Lit-Rok, Detroyt və digərləri
Metro
Metro investisiya cəhətdən ümumiyyətlə “bomba”-dır. Bəli onu tikmək baha və çətindir. Qatarlar yerüstündə getmir amma stansiyalar minimum 100 il fəaliyyət göstərə bilər. Metro stansiya olan yerdə avtomotik hər şeyin qiyməti qalxır. Yığılan vergilər isə tikilən xərcləri qarşılayır.
Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…
Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…
Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…
Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…
Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…
8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…
This website uses cookies.