Küçələrin təhlili

Ağ Şəhərdə olan küçələrin tənqidi və təhlili

 

Ağ Şəhər bir müasir şəhərsalma baxımıdan olduqca maraqlı nümunədir. Bakı şəhərinin bir çox yeni tikililərdən fərqli olarara bura sıfırdan planlaşdırılmış bir ərazidir. Burada əmələ gələn küçələr də çox maraqlı alınıb, burada iki ən əsas mələlələr var: insan miqyası və sıx, qarışıq şəhərsalma.
Misal üçün bu küçəni götürək.
Əvvəl müsbətdən danışaq:
1. Burada ortamərtəbəli, kvartal tipli şəhərsalma var, kvartallarım uzunğu da optimaldır
2. Küçədə ağaclar var. Daha yaşlı ağaclar ola bilərdi, amma deyəsən xəsislik ediblər
3. Ciblərdə paralel parklanma
4. Baryersiz mühit var
İndi isə bu küçələrin salınmasında və yol hərəkətinin təşkilində yol verilmiş səhvlərdən danışacam. Nəzərə alın ki, tənqid məhz küçə layihələndirməsinin müasir yanaşmalarını əsas götürəcəm. Təbii ki, Bakının başqa küçələri ilə müqaisə etsək, hər şey heç də pis deyil.
1.   Bu növ kvartaldaxili yaşayış küçələrində sürət məhdudiyyatı 30-40 km/s olmalıdır və buna nail olmaq üçün Nəqliyyat axınının sakitləşdirilməsi üçün təbbirlər görülməlidir, məsələn: qaldırımış yol kəsişməsi

 

Və ya qaldırılmış pidaya keçidi.

 

Belə küçələrdə sürət düzgün seçilsə, heç velosiped zolaqlarına da ehtiyac qalmaz.
2. Başa düşdüyüm kimi burada hərəkət zolaqların eni standart 3.5-3.75 metrdir. Bu isə çoxdur, zolaqların eni 3 mert olmalıdır.

 

3. П-vari piyada keçidləri.
Təbii ki bu yol verilməzdir və belə olmamalıdır, bu ancaq qayda pozuntularının sayını artırır.
Bunadan əlavə əgər burada nizamlanmayan piyda keçidi qoyulurda mütləq təhlükəzilik adası olmalıdır.
4. Piyada keçidləri hər kəsişmədə və birləşmədə olmalıdır. Piyada keçidlər piyadalara lazım olan yerlərdə olmasa, piyadalar qaydaları daim pozacaqlar, məmurlar isə “mədəniyyətdən” danışmağa əlavə səbəb tapacaqlar.
5. Çox maraqlıdır ki, bir çox yerlərdə sol döngə qadağandır, səbəbi məlum deyil. Yaşayış küçələrində belə olmamalıdır.

 

6. Parknlanma cibləri həddindən artıq geniş tikilib, buraya 1.5 maşın yerləşər.

 

7. Çox maqaqlı və qəribə parklanma nişanı
           Nişan səkidə parklanmaya çağırır.
8. Yenə nəhəng dairələr və yeraltı keçidlər.

 

         
           Azəravtoyol hətta gözəl planlaşdırılmış küçələri korlaya bilər. Dairə belə olar.

 

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.