28 May Nəqliyyatın Mübadilə Mərkəzi: şəhərin əsas nəqliyyat qovşağı və xaos?

28 May metro stansiyası və Bakı dəmir yolu vağzalı şəhərin ən vacib nəqliyyat qovşağıdır. Burada iki metro stansiyası, əsas dəmir yolu stansiyası və külli sayda avtobus xətti birləşir. Burada gündə yüz minlərcə insan keçir, nəqliyyatın bir növünü digər növünə dəyişir. Şəhər nəqliyyat funksiyasını səmərəli şəkildə icra etmək üçün məhz bu qovşaqda nəqliyyat mübadiləsini və piyada axınını düzgün təşkil etməyə maraqlı olmalıdır.
Bir qədər əvvəl Bakı Nəqliyyat agentli özünün “HUB” konsepsiyasına uyğun olaraq 28 May metro stansiyasında Nəqliyyatın Mübadilə Mərkəzinin (NMM) eskizini təqdim etdi.
Layihənin hansı problemləri var?
1. NMM-nın ərazisinə avtomobillərin girişi məhdudlaşdırılmayıb, bundan əlavə ərazidə böyük sayda parkinq yerləri nəzərdə tutulub. Yəni oradan keçən yüz minlərlə insanın maraqları 300-400 ( bəlkə də daha az) parkinq yerinə qurban verilib. Qeyd etmək lazımdır ki, şəhərin belə bir vacib yerinin küçə parkinqi kimi istifadəsi torpağın ən səmərəsiz istifadəsidir.
2. Bu nəqliyyat qovşağında piyada keçidləri yalnız yerin altından nəzərdə tutulub, bu o deməkdir ki,  yüz minlərcə insanın keçdiyi yerdə hərəkət prioriteti məhz avtomobillərə verilib.
İndi gəlin görək  bu ərazidə vəziyyət reallıqda necədir. Qeyd edim ki, şəkillər şənbə günü çəkilib, həftə içində vəziyyət daha da acınacaqlı olur.
Bütün vağzal meydanı parkinqi xatırladır.
Səki bəzən tam dağılmış şəkildədir.
Maşınları səkidə saxlamaq burada adı bir şeydir
Bəzən avtobus dayanacığına aparan səki bitir, əsas maşınlardır axı
İnsanlar yolun hərəkət hissəsi ilə gedirlər, başqa əlac yoxdur
Təbii ki, yeraltı keçiddən istifadə edən yoxdur. Yeri gəlmişkən burada Bakı üçün unikal, pilləsiz yeraltı keçid var.
Bir sözlə xaos

Yenə də parking, həftə içi günlərdə burada da xaos olur.
Bəs nə edilməlidir?

Təbii ki, bu ərazi şəxsi avtomobillər üçün tamami ilə bağlanmalıdır. Burada rahat avtobus platformalarını və taksi dayanacaqlarını təşkil etmək lazımdır. Təbii ki, gələcəkdə buradan tramvay xətti də keçməlidir.    




Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

1 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

1 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.