Ən maraqlısı odur ki, Yusif Səfərov küçəsi bitən kimi avtobus zolağı da bitir. Əslində isə avtobuslar üçün prioritetli keçid məhz burada lazımdır, çünki problemlər elə oradaki yol qovşağında yaranır.
Bakı şəhərində avtobus zolaqlarının təşkili çox yaxşı haldır, amma layihələndirmə xətaları bu gözəl təşəbbüsü diskreditasiya edə bilər. Hamı isə yenə əhalinin mədəniyyətini və insanların nizamsızlığını bəhanə gətirərək “bizə belə şeylər yaraşmır” deyəcək.
Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…
Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…
Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…
İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…
🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…
Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…
This website uses cookies.