Yusif Səfərov küçəsində salınan avtobus zolağı

Yusif Səfərov küçəsi Bakı şəhərində ən çox modifikasiya edilən, bir növ “başı bəlalı” küçədir. Bu haqda Transport for Baku geniş bloq yazısı da dərc etmişdi. Bu yaxında Yusif Səfərov küçəsində ayrılmış avtobus zolağı salındı.
Təbii ki, avtobus zolağı özü özlüyündə şəhər nəqliyyatı üçün olduqca vacib şeydir. Bu infrastruktur elementi küçənin sərnişindaşıma qabiliyyətini artırır, ictimai nəqliyyatın fəaliyyətini daha səmərəli edir və nəhayət xidmət səviyyəsini yaxşılaşdıraraq ictimai nəqliyyatı istifadəçilər üçün daha cəlbedici edir.
İndi küçədə salınan avtobus zolağına nəzər yetirək.
Küçənin başlanğıcında, yəni Neftçilər prospekti ilə kəsişmədən heç bir avtobus zolağı yoxdur.
Avtobus zolağı Afyəddin Cəlilov küçəsi ilə kəsişmədən sonra birdən birə peyda olur. Bu isə o deməkdir ki, sağ zolaqla hərəkət edən avtomobillər birdən birə yer dəyişmə etməli olacaqlar, bu isə hərəkətin nizamına mənfi təsir edəcək və orada kütləvi qayda pozuntuları baş verməsinə əhəmiyyətli risk yaradacaq. Belə etmək olmaz!
Yeri gəlmişkən dayanma, durma qaydalarını pozanlar da var, DYP-nın vecinə də deyil.

Küçənin Xətai prospekti ilə kəsişən yerində avtobus zolağı qırılır, çünki orada ayrıcı ada var. Avtobuslar burada yerdəyişmə və sola manevr etməli olacaqlar, hansı ki hərəkətin nizamına yenə mənfi təsir edəcək. Əgər məqsəd düzgün və səmərəli avtobus zolağı salmaqdırsa küçədə layihələndirmə dəyişiklikləri zəruridir. Belə etmək olmaz! Bu halda avtobus zolağı bu ayrıcı adanın içindən keçməli idi.
DYP-nın patrul maşınları düz avtobus zolağının üstündə saxlayıb. Yeri gəlmişkən minik avtomobillərin Xocalı prospektindən Yusif Səfərov küçəsinə çıxışı da problemli görükür.
Yenə də qayda pozuntusu

 

Xocalı propekti  ilə kəsişmədən sonra avtobus zolağı ifrat enli çəkilib, bəlkə də 5 metrdən çox olar. Bəlkə bunu qanunsuz parkinq problemini kompensasiya etmək üçün ediblər?

Ən maraqlısı odur ki, Yusif Səfərov küçəsi bitən kimi avtobus zolağı da bitir. Əslində isə avtobuslar üçün prioritetli keçid məhz burada lazımdır, çünki problemlər elə oradaki yol qovşağında yaranır. 

Bakı şəhərində avtobus zolaqlarının təşkili çox yaxşı haldır, amma layihələndirmə xətaları bu gözəl təşəbbüsü diskreditasiya edə bilər. Hamı isə yenə əhalinin mədəniyyətini və  insanların nizamsızlığını bəhanə gətirərək “bizə belə şeylər yaraşmır” deyəcək.

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

3 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

1 ay ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

2 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.