və ya yol estakadaların üzərindən keçir. Bu zaman piyada keçidləri estakadaların altında təşkil etmək mümkündür.
Yaponiyada diaqonal keçidlər
London şəhərində diaqonal keçid
Əgər keçid yol ayırıcında deyil, küçənin ortasında lazımdırsa bir çox halda belə keçidlər yenə də svetoforla nizamlanmalıdır. Qərbi Avropa ölkələrində ümumi qayda olaraq əgər hərəkət zolaqlarının sayı bir tərəfə ikidən çoxdursa keçid svetoforla nizamlanır. Əks halda sürəti sakitləşdirən alətlər lazımdır.
Əgər piyada hərəkətinin intensivliyi aşağıdırsa svetofor xüsusi düymə ilə işə düşür.
Əgər küçədə nəqliyyat vasitələrin intensivliyi yüksək deyilsə və ya küçə özü sakit və dardırsa orada nizamlanmayan piyada zolaqları (zebra keçidləri) təşkil edilə bilər, lakin bunu etmək üçün xüsusi təhlükəsizlik alətləri olmalıdır.
Nəqliyyat vasitələrini sürəti azaltmağı məcbur etmək üçün keçid səki səviyyəsinə qaldırıla bilər:
Bundan əlavə fərqli örtük də sürücüləri sürəti azaltmağa vadar edir:
Bəzi hallarda bütün yol ayrıcı səki səviyyəsinə qaldırılır. Məsələn belə:
Və ya belə:
Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…
Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…
Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…
Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…
Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…
8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…
This website uses cookies.