Categories: İctimai nəqliyyat

Bakı Metropolitenində Sərnişindaşıma Neçəyə Başa Gəlir (2017)

Bakı metropoliteni 2017-ci ilin maliyyə hesabatlarını dərc edib və artıq 3 il ardıcıl göstəricilər var.
2015-ciilin hesabatlarına dair geniş məqalə yazmışdım.
2017-ci ildə nə dəyişib?
İlk növbədə nəzərə çarpan dəyişiklik odur ki, dövlət büdcəsindən ayrılan subsidiya 38 milyon manatda 45 milyon manata qədər atmışdır, halbuki cəmi əməliyyat xərclərində artım demək olar ki, yoxdur.
Metropolitenin gəlirləri aşağıdaki kimidir:

 

2017-ci ildə gəlirlərin bölgüsü.

 

Qeyd etməl lazımdır ki, Bakı metropoliteni reklam, icarə və sair gəlirləri iki dəfə azalmışdır. Bunun səbəbləri çox maraqlıdır.
Metropolitenin real xərcləri isə aşağıdaki kimidir:

 

2017-ci il üzrə xərclərin bölgüsü:

 

Bir sərnişinə düşən xərcri hesablasaq belə bir mənzərə alınır:

 

Bir sərnişinə düşən xərc 33 qəpikdir və dövlət hər bir sərnişin üçün əlavə 13 qəpik ödəməlidir. Bu məbləği daşınmış 221.7 milyon sərnişidə vursaq 29 milyon manat əldə edirik. Lakin qurum faktiki olaraq daha yüksək məbləğdə subsidiya alır (45 milyon).
Digər tərəfdən Bakı metropoliteni tikinti üçün ayrılan məbləğ kəskin azalıb. Belə ki,əgər 2015-ci və 2016-cı ildə Bakı metropoliteni kapital qoyuluşları üçün müvafiq olaraq 225 milyon və 258 milyon manat almışdırsa 2017-ci ildə yalnız 81 milyon manat almışdır.

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

3 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

1 ay ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

2 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.