Yerüstü keçid və dayanacaqlar

Bu yaxınlarda Sabunçu-Zabrat yolunda, daha doğrusu Sabunçu yol qovşağının yaxınlığında avtobus dayacaqlarının yerləri dəyişdirilib. Əslində bu ərazi uzun müddət idi ki, çox problemli yer idi, orada xaotik şəkildə  dayanan taksilər və şəxsi avtomobillər, avtobusların norma işinə mane olurdu. Nəticədə bu ərazidə təəssüflər olsun ki, Bakı şəhərində tez-tez rastlaşdığımız xaotik hərəkət və sıxlıq yaranırdı.
Yaxın keçmişdə ərazinin və dayanacaqların yerləşməsi:

 

 

Problemi həll etmək üçün Bakı Nəqliyyat Agentliyi dayanacaqların yerini dəyişmək qərarına gəldi və bu planı icra etdi. Bax belə.

Dayanacağın yenı yeri:

 

Digər tərəf:
Nəticədə dayanacaqlar yegənə piyada keçidindən uzaq oldular (100 -150 metr), dayancaqların köhnə yerləri isə taksi dayanacaqları kimi istifadə edilir. Bu dəyişikliklə bağlı bir neçə fikir bildirmək istərdim:
  1. Dəyişiklikdən sonra  taksilər faktiki olaraq daha rahat yerdə durur (yəni keçidin yanında) , avtobuslar isə daha narahat yerdə. Sərnişinlər indi daha çox məsafə qət etməli olacaqlar. Bu isə fundamental olaraq  səhvdir. Xatırdım ki, BNA-nın direktoru son müsahibəsində prioritetlərin piyada və ictimai nəqliyyatda olduğunu dedi. Bu həll isə sərnşinlərin yolunu daha uzun edir və məqsədlərin əksini ifadə edir.
  2. Sabunçu istiqamətində olan dayanacaq ərazisində yolu qaçaraq keçmək mümkündü, köhnə yerdə isə beton arakəsmələr bunu mümkünsür edir. 10 dəqiqə ərzində 3 piyada yolu qaçaraq keçdi, bu yer potensial təhlükə məmbəyidir.
  3. Avtobuslar dayancaqların köhnə yerində hələ də saxlayırlar.
Bildiyiniz kimi, Bakı şəhərinin taksi sürücüləri Hindistanda yaşayan inəklər kimidir, onlar nə etsələr də xətirlərinə dəymək olmaz. Amma ictimai nəqliyyat istifadəçilərinin maraqları hən an tapdalana bilər, onların yolunu uzada, rahat dayanacağını ləğv edə, qayda pozuntularına təşviq edə bilərlər.

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

2 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.