Yerüstü keçid və dayanacaqlar

Bu yaxınlarda Sabunçu-Zabrat yolunda, daha doğrusu Sabunçu yol qovşağının yaxınlığında avtobus dayacaqlarının yerləri dəyişdirilib. Əslində bu ərazi uzun müddət idi ki, çox problemli yer idi, orada xaotik şəkildə  dayanan taksilər və şəxsi avtomobillər, avtobusların norma işinə mane olurdu. Nəticədə bu ərazidə təəssüflər olsun ki, Bakı şəhərində tez-tez rastlaşdığımız xaotik hərəkət və sıxlıq yaranırdı.
Yaxın keçmişdə ərazinin və dayanacaqların yerləşməsi:

 

 

Problemi həll etmək üçün Bakı Nəqliyyat Agentliyi dayanacaqların yerini dəyişmək qərarına gəldi və bu planı icra etdi. Bax belə.

Dayanacağın yenı yeri:

 

Digər tərəf:
Nəticədə dayanacaqlar yegənə piyada keçidindən uzaq oldular (100 -150 metr), dayancaqların köhnə yerləri isə taksi dayanacaqları kimi istifadə edilir. Bu dəyişikliklə bağlı bir neçə fikir bildirmək istərdim:
  1. Dəyişiklikdən sonra  taksilər faktiki olaraq daha rahat yerdə durur (yəni keçidin yanında) , avtobuslar isə daha narahat yerdə. Sərnişinlər indi daha çox məsafə qət etməli olacaqlar. Bu isə fundamental olaraq  səhvdir. Xatırdım ki, BNA-nın direktoru son müsahibəsində prioritetlərin piyada və ictimai nəqliyyatda olduğunu dedi. Bu həll isə sərnşinlərin yolunu daha uzun edir və məqsədlərin əksini ifadə edir.
  2. Sabunçu istiqamətində olan dayanacaq ərazisində yolu qaçaraq keçmək mümkündü, köhnə yerdə isə beton arakəsmələr bunu mümkünsür edir. 10 dəqiqə ərzində 3 piyada yolu qaçaraq keçdi, bu yer potensial təhlükə məmbəyidir.
  3. Avtobuslar dayancaqların köhnə yerində hələ də saxlayırlar.
Bildiyiniz kimi, Bakı şəhərinin taksi sürücüləri Hindistanda yaşayan inəklər kimidir, onlar nə etsələr də xətirlərinə dəymək olmaz. Amma ictimai nəqliyyat istifadəçilərinin maraqları hən an tapdalana bilər, onların yolunu uzada, rahat dayanacağını ləğv edə, qayda pozuntularına təşviq edə bilərlər.

 

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
Huseyn Abdullayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.