İctimai nəqliyyat

24/7 və ya ictimai nəqliyyat necə işləməlidir

Bu günki yazımda Bakıdakı ictimai nəqliyyatın daha bir problemli yerinə toxunmaq istərdim. Bakıda gecə 11-dən sonra işləyən neçə avtobus xətti tanıyırsız? Mən məsələn tanımıram. Mənim yaşadığım yerə gecə 10-dan sonra getmək problemdir. Bəs nə etməli? İzah etməyə çalışacam

Şəhəri kənddən fərqləndirən önəmli cəhətlərdən biri şəhərdə gecə həyatının bol olmasıdır. Sovet rejiminin gecələr hamı yatmalıdır stereotipindən qurtulmaq vaxtıdır. Şəhər 24/7 aktiv həyatını yaşayır. Məhz buna görədə Bakıya gecə nəqliyyatı lazımdır.

Gecələr işləyən İN-ın olmaması şəhərin iqtisadə artımının qarşısını alır – obyektlərin gecələr işləməsinə ehtiyac yoxdur çünki heç kim gecə evindən çıxa bilmir (Amma istəyərdilər). Əgər gecə tez və ucuz istədiyin yerə gedə bilmirsənsə bu şəhərin küçələrini gecələr “öldürür”. Əgər küçədə insan yoxdursa deməli sosial nəzarətdə olmur və bu tip küçələr hər cür axmaq insanların məkanına çevrilir.

Dünya təcrübəsində bu problemin bir həlli var – istənilən “özünə hörmət edən” şəhərin gecə nəqliyyatı olmalıdır. Əlbəttə sərnişin sayı az olacaq amma daşıma vasitəsini bu saya uyğun seçmək olar. Həmçinin intervallarıda 15-30 dəqiqə qoymaqla xərcləri azaltmaq olar.

İN-ın düzgün infrastrukturu olsa sərnişin axınıda bir mənalı şəkildə artacaq. Səriştəsiz hazırlanan marşrutlardan heç kim və ya çox az sayda adam istifadə edəcək. Hal-hazırda Bakı ətrafı kəndlərdə yaşayan xeyli sayda əhali sutkanın qaranlıq vaxtı evlərində oturmağa məcburdurlar. Çünki onların adicə şəhər mərkəzinə gəlməyə nə İN-i nədə taksiləri var. Ümid edirik BNA bu məsələyə bir gün toxunar

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
İlkin Babayev

Recent Posts

Möhtəşəm tarix, əzəmətli binalar və zəif nəqliyyat – Gəncədə bir gün

Gəncə - ərazisinə görə Azərbaycanın ikinci şəhəridir. Bir müddət ölkənin paytaxtı da olub. Gəncədə çoxlu…

2 həftə ago

Bakıya oxşar şəhər bizi necə qabaqladı? Bratislavada gəzinti

Keçmişdə tipik sosialistik bir şəhər olan Bratislava bu gün sürətlə Avropanın müasir urbanistik həllərini tətbiq…

4 həftə ago

Qarabağ şəhərlərini bu cür bərpa edək? Vyananın yeni rayonları

Vyanada olarklən, bu şəhərin yeni yaşayış massivləri haqqında da vloq hazırladım. Əsas məqsəd - buranı…

1 ay ago

Urbanistik islahatlar başladı: Mərkəzi küçələr necə dəyişəcək?

İlin əvvəlində Bakıda başlayan urbanistik islahatlar davam edir. Əvvəl velosiped yolları, daha sonra tarixi mərkəzi…

1 ay ago

Bakını belə etmək istəyirlər – Vyana şəhərində gəzinti

🇦🇹 Vyana müxtəlif reytinqlərdə ardıcıl olaraq dünyanən ən yaşamalı şəhəri adlandırılmışdır. Elə Bakının da baş…

2 ay ago

Gözəl və insan yönümlü şəhər necə olur? Praqada bir gün

Əgər insan yönümlü şəhərlərdən danışırıqsa, bu şəhərdən vloq mütləq olmalı idi. Çexiyanın paytaxtı Praqada dünyanın…

2 ay ago

This website uses cookies.