İctimai nəqliyyat

24/7 və ya ictimai nəqliyyat necə işləməlidir

Bu günki yazımda Bakıdakı ictimai nəqliyyatın daha bir problemli yerinə toxunmaq istərdim. Bakıda gecə 11-dən sonra işləyən neçə avtobus xətti tanıyırsız? Mən məsələn tanımıram. Mənim yaşadığım yerə gecə 10-dan sonra getmək problemdir. Bəs nə etməli? İzah etməyə çalışacam

Şəhəri kənddən fərqləndirən önəmli cəhətlərdən biri şəhərdə gecə həyatının bol olmasıdır. Sovet rejiminin gecələr hamı yatmalıdır stereotipindən qurtulmaq vaxtıdır. Şəhər 24/7 aktiv həyatını yaşayır. Məhz buna görədə Bakıya gecə nəqliyyatı lazımdır.

Gecələr işləyən İN-ın olmaması şəhərin iqtisadə artımının qarşısını alır – obyektlərin gecələr işləməsinə ehtiyac yoxdur çünki heç kim gecə evindən çıxa bilmir (Amma istəyərdilər). Əgər gecə tez və ucuz istədiyin yerə gedə bilmirsənsə bu şəhərin küçələrini gecələr “öldürür”. Əgər küçədə insan yoxdursa deməli sosial nəzarətdə olmur və bu tip küçələr hər cür axmaq insanların məkanına çevrilir.

Dünya təcrübəsində bu problemin bir həlli var – istənilən “özünə hörmət edən” şəhərin gecə nəqliyyatı olmalıdır. Əlbəttə sərnişin sayı az olacaq amma daşıma vasitəsini bu saya uyğun seçmək olar. Həmçinin intervallarıda 15-30 dəqiqə qoymaqla xərcləri azaltmaq olar.

İN-ın düzgün infrastrukturu olsa sərnişin axınıda bir mənalı şəkildə artacaq. Səriştəsiz hazırlanan marşrutlardan heç kim və ya çox az sayda adam istifadə edəcək. Hal-hazırda Bakı ətrafı kəndlərdə yaşayan xeyli sayda əhali sutkanın qaranlıq vaxtı evlərində oturmağa məcburdurlar. Çünki onların adicə şəhər mərkəzinə gəlməyə nə İN-i nədə taksiləri var. Ümid edirik BNA bu məsələyə bir gün toxunar

Yazı ilə bağlı rəy bildirin:
İlkin Babayev

Recent Posts

Sürətlə yenilənən Bakı — COP29 şəhəri necə dəyişəcək?

Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…

4 ay ago

Yeni zolaqlar, yeni cərimələr – velosiped yolları üçün planlar nədir?

Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…

5 ay ago

Yaşıllıq və ağaclarla dolu tarixi şəhər – Sofiyada gəzinti

Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…

5 ay ago

Cavanşir körpüsü söküldü – bu ərazi necə dəyişəcək?

Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…

6 ay ago

Velosiped zolaqları var, amma səki yoxdur – Qusarda bir gün

Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…

6 ay ago

Boz maqistraldan insan yönümlü küçəyə – “8 noyabr” necə dəyişəcək?

8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…

7 ay ago

This website uses cookies.