Avtomobil yönümlü şəhər necə olur? Biz belə şəhərləri ABŞ-da görə bilərik. Belə şəhərlərin yol və küçə sahəsi şəhərin ümumi sahəsindən 30%-dən çoxunu təşkil edir. Belə şəhərlərə avtomobil sahibliyi hər min nəfərə 700-800 avtomobil təşkil edir.
Avtomobil yönümlü şəhərin yol infrastrukturu |
Los Anceles şəhəri |
Avtomobil yönümlü şəhər quruluşu şəhərlərin ifrat böyüməsinə və az sıxlıqlı şəhərsalma paradiqmasına gətirib çıxarır. Məhz bu spesifikaya görə belə şəhərlərdə keyfiyyətli ictimai nəqliyyatı qurmaq mümkün deyil. Maşını olmayan və ya sürməyi bacarmayan adam üçün yaşayış çox çətin olur.
Aşağı sıxlıqlı şəhərsalma |
Məsələn tipik amerikan şəhərsalma nümunəsi olan Atlanta şəhərinin sahəsi, eyni əhalisi olan Barselona şəhərindən 10 dəfə böyükdür.
Atlanta və Barselona şəhərləri |
İfrat avtomobil istifadəsinin nəticəsində isə şəhərin parkinqlərə çox ehtiyacı olur. Şəhərlərin mərkəzləri böyük ölçüdə ofis binalarından və parkinqlərdən ibarət olan və yaşayışı olmayan sahəyə çevrilir.
Las Veqasın mərkəzindı parkinq |
San Dieqoda ofis mərkəzı |
Bu gün Bakıda heç vaxt görmədiyimiz miqyasda urbanistik islahatlar baş verir. Velozolaqlar salınır, küçələr piyadalaşdırılır,…
Bakıda velosiped zolaqlarını təşkil etməyə davam edirlər. Bu zolaqlar hara qədər uzanacaq, hansı küçələri əhatə…
Zəngin tarixə malik Bolqarıstan paytaxtı Sofiya şəhərini gəzdim. Baxmayaraq ki, rəsmi rəqəmlərə görə Avropa Birliyinin…
Cavanşir körpüsü tarixə qovuşdu. Bəs bu ərazidə hansı yeni layihə daha uyğun olar? Bu haqda…
Azərbaycanın şimal qapısı Qusar rayonu coğrafi olaraq Avropada yerləşir. Maraqlıdır ki, burada velosiped zolaqlarının salınmasın…
8 noyabr prospektində hazırda aktiv yenidənqurma işləri aparılır. Deyilənə görə, bura maqistral tipli prospektdən daha…
This website uses cookies.